Eventy firmowe zawsze cieszą się dużym powodzeniem. Chociaż wypadałoby powiedzieć po polsku – wydarzenia lub zdarzenia firmowe. Eventy to słowo, które kojarzy się w naszym kraju z czymś eleganckim, luksusowym, prestiżowym, więc jest zdecydowanie częściej organizowane. Po co? Aby się dobrze bawić, zadbać o zacieśnienie więzi pracowniczych, itd. Integracja pomiędzy pracownikami jest bardzo ważna. Tego typu spotkania bardzo często realizują również promocję działań marketingowych.
Spotkania w dobrym celu
Może i organizacja eventów ciągnie za sobą dodatkowe koszta, ale nie warto o tym myśleć, jeżeli dzięki temu można osiągnąć tak dużo. Po co organizuje się eventy firmowe? Wymienić można kilka podstawowych powodów. Jednym z nich jest forma podziękowania pracownikom za trud włożony w wykonywanie codziennych obowiązków.
Gdyby nie pracownicy, nie byłoby firmy i nie byłoby zysków, które z roku na rok powiększają się, pozwalając na utrzymanie pewnej pozycji na rynku.
Spotkania firmowe poza standardową siedzibą organizowane są również m.in. po to, aby rozładować stres, a także w niektórych wypadkach – załagodzić konflikt. Wiadomo, podczas takich spotkań następuje „małe” rozluźnienie atmosfery, która na ogół panuje w biurze. To doskonała okazja do tego, aby w końcu spróbować dogadać się z kierownikiem lub kolegom/koleżanką z zespołu, którzy do tej pory wpływali na nasze nerwy.
Imprezy firmowe
Jakie eventy firmowe można zorganizować? W dawnych czasach, pod tym pojęciem kryły się imprezy taneczne, organizowane wieczorem, trwające całą noc, aż do białego rana. Teraz sprawa ma się nieco inaczej. Tego typu spotkania nadal są organizowane, ciesząc się olbrzymią popularnością. Oprócz tego, firmy decydują się także na organizowanie wspólnych pikników rodzinnych, wyjazdów integracyjnych, gier typu team building, wyjazdów typu incentive travel, konferencji, a także szkoleń.
W czasach, kiedy pandemia szaleje na świecie, dość popularne stały się również eventy online, połączonych z możliwością uczestnictwa w szkoleniach.